Pagina's

08 oktober 2014

Sunshine Award

Vorige maand werd ik door Go, mommy, go! genomineerd voor de Sunshine Award. Super lief, dankjewel Odile! Wat de Sunshine Award inhoud? Ik deel 7 weetjes over mezelf en nomineer zelf 7 mede bloggers om ze in het zonnetje te zetten en ook 7 weetjes over zichzelf te vertellen. Nou, hier komen ze.



1. Met een kindje erbij is ons huis best wel krapjes aan het worden, we moeten tijdens Nim zijn dutjes erg stil zijn want je hoort hier binnen alles heel erg goed. Ik (Kay ook hoor) wil dan ook graag naar een wat groter huis verhuizen met een wat minder massale buurt. Maar we zullen eerst het een en ander op moeten knappen voordat we dit huis te koop kunnen zetten helaas!

2. Vanaf het moment dat ik zwanger was van Nim heb ik voor mezelf nog vrij weinig gekocht. Natuurlijk zo nu en dan wel eens iets maar zo als dat het voor Nim ging niet meer. Op de een of andere manier wil ik gewoon steeds voor hem van alles hebben!

3. Ik kan ECHT niks weg doen qua kleding wat te klein is voor Nim. De vacuüm zakken stapelen zich op en het word steeds voller en voller onder ons opbergsysteem bed van Ikea. En hij is pas 17 maanden! Hoe lang zou ik het uitzoeken nog kunnen uitstellen?

4. De afgelopen weken hebben we slecht tot geen internet en tv gehad. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen op de momenten dat Nim sliep. De 3G internet op m'n telefoon was er binnen een dag doorheen. Dan pas merk je hoe verslaafd je ben aan internet en tv! Best erg eigenlijk..

5. Ik vind verse bosjes bloemen altijd heel erg leuk staan in een mooi vaasje in huis. Ik baal echter ervan als het zo snel weer dood is. Dus koop ik het nooit! Gelukkig komt Kay nog wel eens als verrassing met een bosje aanzetten en staat er weer iets in een van de vele lege vaasjes in huis.

6. Ik heb zo geen zin in het koudere weer! Stroeve gewrichten en spieren, altijd dik gekleed, koude neus en zere longen van de koude lucht buiten, bloedheet in winkels maar ijskoud buiten dus niet fijn shoppen... Zo kan ik nog wel even doorgaan. Doe mij het voorjaar maar!

7. Ik wil graag een paar matchende kledingstukken met Nim! Lijkt me zo grappig als we dezelfde trui of schoenen aanhebben!

Zo, dat waren 7 weetjes! Wat betreft 7 anderen nomineren, ja daar ben ik niet zo goed in en wil niemand opleggen om dit dan ook daadwerkelijk te doen. Wel deel ik graag mijn 7 favoriete blogs van dit moment in willekeurige volgorde: ❤️Het Bonte Hoekje ❤️DeniesOverseas ❤️We Rock That Parents ❤️Saved With Style ❤️Mommy Blog ❤️LIV'WOW ❤️mamajulesjeanne

Wat zijn jouw favoriete blogs op dit moment?

Volg je mij al via Bloglovin'Instagram en Pinterest?

4 opmerkingen:

  1. Leuke weetjes! Lijkt me ook echt leuk om matchende kleding aan te doen. Heel soms zijn we wel in dezelfde kleur of kledingstijl gekleed. Je moet wat als hij niet op je lijkt he hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk zou het zijn als je gewoon dezelfde hello-trui voor jou en Nim hebt?! Ik zeg doen ;)
    Joh, als mijn mobiel even flipte wist ik ook even niet wat ik nou moest beginnen...& verse bloemen: ik vind het prachtig maar zo zonde als ze maar kort staan. Gelukkig heb jij zo'n lieve man die begrijpt dat er bloemen in vazen moeten ;) X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik moet wel lachen om je punt 4! Wat erg hé, dat we onszelf zo afhankelijk hebben gemaakt van internet en televisie. Dat we onszelf niet eens meer kunnen vermaken zonder. Ik betrap mijzelf er ook weleens op wanneer we bijvoorbeeld aan het wachten zijn bij de logopedie "toch nog even snel op mijn telefoon kijken".

    BeantwoordenVerwijderen