Pagina's

29 september 2014

Fotodagboek #39

Wat een mooie afsluiter van de week hadden we dit weekend met het mooie weer! Jammer dat dit nu echt over is... We deden niet echt veel afgelopen week, maar een keer rustig aan is ook niet verkeerd. We keken een hoop films en hebben de nieuwe limited edition Tony Chocolonely op. Kijk mee naar de foto's van week 39.



Wat een lome dag is de maandag toch altijd. Gelukkig is het mijn vaste vrije dag dus deden we het lekker rustig aan. Uiteindelijk met deze te gekke outfit en voor de verandering eens gekamde haren waren we in de middag klaar om de deur uit te gaan.

Hup de tram in, en richting de stad om een lekkere reep Tony Chocolonely te halen. Helaas... het was er nog niet :(

Maaar, eindelijk had De Bijenkorf de Hay mini Kaleido in het mint groen weer. Ging ik toch nog happy naar huis!

Voila, daar staan m'n Angels dan te shinen op hun mintgroene kaleido.. Precies wat ik wilde voor de kleine engeltjes.

 Dinsdag was weer een werkdag. Lekkere druiven snack had ik in de middag.

Woensdagochtend om 8 uur 's morgens. 8 UUR?! Ja, 8 uur... had ik eindelijk een afspraak bij de fysio voor mijn hoofdpijn/nek/rug klachten! Helaas het hele uur vol gepraat met wat de klachten zijn. Gelukkig aanstaande dinsdag dan een echte behandeling.

Ik hou niet echt van koffie, maar zo heel soms als ik maar niet wakker kan worden neem ik toch een kopje. En dan het liefst in m'n favoriete roze emaillen beker.

Wat een regen kwam er uit de lucht zetten woensdag! Dat werd een dag op de bank. Nim sliep heel veel dus daar maakte ik goed gebruik van en schreef wat blogposts vooruit zodat ik alleen nog foto's hoefde te maken.

Joggingbroekendag! Ook best lekker. Nim wilde heel erg graag naar buiten en werd af en toe helemaal wild. Dan maar een filmpje aan, gelukkig werkt dat heel goed.

Verplaatst naar de tafel, ik achter de laptop en Nim werd super blij van zijn favoriete film: The Lorax...  Hoeraaa!!

Nog even een kiekje van de witte rozen die ik kreeg van mijn vader!

Als Nim in de middag naar bed gaat lust ik altijd wel wat lekkers, koekje/snoepje/chocola want dan kan hij het niet zien! Maar we hadden niks van dit soort in huis... Meh! Het werd een zacht gekookt ei en een kopje Opkikker!

Het klaarde wat op buiten dus ik dacht hup rugtas om voor review foto's buiten... Toen we klaar stonden voor de deur begon het weer te plenzen en zelfs met onweer dit keer. Dus binnen foto's gemaakt! Weet alleen nog niet of ik blij ben met het resultaat... Maar binnenkort in ieder geval een review over dit spannende rugzakje!

Donderdag moest ik weer aan het werk. Ik zag 's ochtends vroeg m'n geweldige maan poster lief slapend aan de muur hangen en verlangde meteen weer naar m'n bed. Zo moe was ik nog!

Nim was voor de verandering eens een dag bij zijn tante! De kat pesten is natuurlijk het leukste.

'S avonds was het plots heel stil tijdens het spelen. En jahoor, de Sudocrem ramp is hier nu ook gebeurd. Elk kindje flikt dit geloof ik wel eens, ik zie er genoeg foto's van voorbij komen in ieder geval.

De foto's met een wat smaller formaat komen van Kay zijn telefoon, beetje gek zo die verschillende formaten maar ach.. Hier gaat het om de foto zelf! Vrijdag papadag, ze vertoefden weer eens in de Intratuin zonder mama haha. Met een gezonde koek voor de kleine man en koffie voor de grote man ;).

Bij thuiskomst na een dag werken word ik vaak plat geknuffeld. Best moment of the day <3

Fijn Nim, bedankt voor het helpen sorteren van de was haha. En als de kleine boef op bed ligt neemt de poes zijn plek in en geniet daar volop van ;)

Zaterdag ochtend vertrokken we vroeg richting Zoetermeer. Ik even snel de Primark in voor een warme trui en sjaal en daarna scoorden we dan eindelijk de Tony Chocolonely limited editions! Althans.. 2 ervan. Die met drop is al open en het valt me ietwat tegen qua drop smaak.. maar lekker is het zeker!

We ontbeten lekker bij de Bagels & Beans... Maar eerst even rennen!
In de middag vertrokken we op de fiets richting een speeltuin in de buurt. Nim heeft heerlijk gespeeld en ook het fietsen vond 'ie weer super leuk!

Zondag had ik van mijn werk een personeelsdag en had ik m'n nieuwe Primark trui aan. Met zo'n 200+ mensen lekker gegeten en in de zon vertoefd tussen de schapen. (Waar ik werk hou ik trouwens  privé... Hier vroeg iemand laatst naar maar ik wil dat dus liever niet op internet hebben staan)

Dit was heer-lijk! Limoen panna cotta met hele zoete aardbeien en een kopje thee in het zonnetje in het gras. Het was zo lekker dat we een 2e glaasje van het toetje hebben gehaald... Zonde om weg te laten gooien wat over was toch?!

Kay en Nim hadden het ook heel leuk aan de foto's te zien ;)

Toen ik weer thuis was liepen we nog even naar de speeltuin in het park. Kon Nim even helemaal los gaan in de hoop dat 'ie super moe zou worden en mij morgenochtend (uh, nu.. maandagochtend dus) uit laat slapen tot een uurtje of 8! Please...

Dag dag week 39! Vanaf morgen weer een nieuwe week, een week met de eerste echte fysio behandeling van mij, een super leuk trui die bezorgd word voor Nim, de opening van de Markthal in Rotterdam, een hoop was wegwerken, werk, en natuurlijk een hoop nieuwe foto's!

Volg je mij al via Bloglovin' & Instagram?
Ook Kay heeft Instagram en post over de dingen die hij met Nim beleefd en onderneemt!

2 opmerkingen:

  1. Haha de sudocremeramp, jep hier ook al eens meegemaakt. Ayden had ongemerkt tijdens het verschonen een potje te pakken en toen k hem even in zijn ledikant zette om t badje leeg te laten lopen enzo, zat heel zijn ledikant + hijzelf compleet onder... kon die meteen weer in bad haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige foto's! Nim lijkt me zo'n heerlijk jongetje! Ik hoop dat de fysio behandeling je goed helpt. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen