Pagina's

22 september 2014

Fotodagboek #38

Wat een week! Ik had mega veel hoofdpijn en migraine en lag telkens vroeg op bed. Maar gelukkig hebben we ook leuke dingen gedaan ondanks dat. Onder andere een bezoekje aan de dieren in de dierentuin, een middag met Opa en als afsluiter van de week eten bij de McDonald's.

Maandag was het enorm lekker weer. We gingen samen naar de dierentuin waar we af hadden gesproken met een oude bekende van mij met zijn zoontje, de knulletjes werden moe dus wij gingen weer naar huis. Onderweg viel Nimmetje in slaap (lekker verstopt achter knuffelvriendinnetje Pip), dat gebeurd nog zelden dus dat moest even op de foto.

Eenmaal thuis ging Nim nog zijn bed in en dook ik op de bank, want ik was zo moe. Hij had die nacht tussen ons in geslapen omdat 'ie heel erg huilerig en snotterig was en no way in zijn bedje ging slapen. Ik dus halve nacht wakker en de 2 mannen hebben luidruchtig liggen snurken. Ik heb gelukkig ruim 1,5 lekker kunnen chillen op de bank :).

Wakker! Beetje zielig en hangerig, dus mocht hij 'De Bruine Beer in het Blauwe Huis' kijken. Hij lacht altijd op het moment dat Beer richting de camera begint te snuffelen.. Te grappig.

Dinsdagochtend nadat Nim weer op bed was kroop Evi tegen me aan. Vooruit, nog even knuffelen dan.

Omdat het wederom zo lekker weer was trok ik mijn maxi jurk aan. Waarschijnlijk de laatste keer geweest, Nim vond dat wel gek mama zonder benen... Even kijken waar ze zijn gebleven. Nog even samen op de foto en daarna gingen we de deur uit.

We maakten een lange wandeling en daarna had ik trek in wat lekkers. We liepen door Centraal Station en ik nam bij de Dudok Patisserie een chocolate chip cookie mee. Eenmaal thuis had ik nog wat over en legde het 'even' op tafel... bijna weg door die kleine grijpgrage handjes!

Daarna nog lekker zitten spelen op de zelfgemaakte vracht auto van Opa.

Woensdagmiddag vertrokken we richting Opa (& Oma maar die was nog werken). Nim word helemaal blij van knopjes indrukken en liften. Nou 2 vliegen in 1 klap deze middag. En wederom strakke blauwe lucht, wat was het lekker warm!

Op Instagram werd me gevraagd naar WIDN (oftewel What I'm Doing Now), ik zat op dat moment wederom te chillen op de bank terwijl Nim op bed lag... Maar dan bij m'n ouders thuis.

Samen met Opa gingen we nog eventjes naar de speeltuin. Dit ding vond hij wel wat hoor!

Van woensdag op donderdag logeerde Nim bij zijn Opa en Oma, Opa heeft nog een mooie auto gemaakt waar hij heel lang mee zoet is geweest.

 En vrijdag was het weer papa dag. Samen een boekje lezen hoort daar ook bij.

Zo ken je ook makkelijk tv kijken zeg!

Zaterdag moest ik 2,5 uur bijspringen op werk. Bij thuiskomst kroop ik meteen de bank op onder een dekentje. Eigenlijk zoals altijd na werk.

Toen ik werken was reden de twee mannen naar een speelgoedwinkel om nieuwe stapelcupjes te kopen, het werden deze van Fisher Price waar een toren van gemaakt kan worden ook ballen van gebouwd kunnen worden e.d. Nim is lekker bezig met dit soort speelgoed dus bij deze weer een nieuwe uitdaging dan de 'gewone' stapelcups.

 'S avonds keken we gezellig samen een filmpje op de Ipad.

Zondag moest ik ook werken. Super moe was ik dus Kay en Nim brachten me weg en reden zelf door naar Monkey Town... Wat was ik jaloers!

 Jep, weer aan het bouwen ;)

Daarna gingen ze langs Opa & Oma en Nim speelde weer met de zelf gemaakte auto! Wat een succes, thuis hebben we er al een tijdje een die Opa maakte en daar speelt hij heel veel mee... Nu dus ook een bij hun waar hij lekker mee speelt.

Om kwart voor 6 stonden ze weer op me te wachten en reden we naar de McDonald's om wat te eten, Nim is dol op kipnuggets en de smoothies!

Dat was het alweer. Aankomende week ga ik over op een andere telefoon met betere fotokwaliteiten dan die van de Iphone, joepie! En heb ik eindelijk een afspraak bij de fysiotherapeut.

Volg je mij al via Bloglovin', Instagram en Pinterest?
Ook Kay heeft Instagram en post over de dingen die hij met Nim beleefd en onderneemt!

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer meis. De selfie met jou is Nim is mooi! Hoe grappig dat onze jongens dezelfde dingen doen, hier wordt ook echt gegiecheld als die grote Beer naar de camera toe komt :D. Vervelend van de migraine, hopelijk deze week een betere week! Misschien moeten wij als afsluiter van de vakantie vandaag ook maar met N. naar de gele M. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super leuk dat ik je blog hebt gevonden. Ik woon ook in Rotterdam en wij hebben ook één kindje, en je hebt echt een super leuke smaak! Ik vind het ook heerlijk om in en om huis te rommelen. Ik blijf je volgen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi zo'n zelfgemaakte speelgoedauto! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedere keer is het weer genieten van jullie foto's met je schattige zoontje.
    Beterschap!!

    Groet, Daan

    BeantwoordenVerwijderen