Pagina's

08 september 2014

Fotodagboek #35, #36 & #37

Twee weken terug waren wij een week op vakantie in Duitsland, het internet was er niet erg goed en op het moment dat ik zat als we weer in het huisje waren na een lange dag was ik blij dat ik niks hoefde te doen. Dus geen nieuwe artikelen online gekomen. Vakantie vieren is veel belangrijker uiteindelijk vind ik. De week erna thuis hadden we bijna tot geen verbinding met internet en een hoop gedoe ermee, wederom niet kunnen updaten. Daarom deze keer foto's van de afgelopen 3 weken... Ik ga nog per dag/activiteit die we in Duitsland gedaan hebben aparte foto posts maken, anders worden het wel enorm veel foto's nu! Kijk mee naar de foto's van nog een week vakantie thuis, gevolgd door een week Duitsland en erna weer een week van het 'normale' leven na de vakantie! (ps: geef de foto's even de tijd om te laden, het zijn er nogal wat)


WEEK 35
Maandag was de bruiloft van de halfbroer van Kay. Het was een gezellige dag en Nim heeft ook lekker kunnen spelen met de andere kindjes.

Daarna brachten we hem naar zijn Opa & Oma om een nachtje daar te logeren, vond ie dus heus niet erg ;)

Dinsdag ochtend vertrokken Kay en ik samen naar Amsterdam. Ik wilde al een hele tijd er weer eens heen om wat te shoppen. We begonnen de dag met een lekker ontbijt in een leuk tentje.

We hebben een hele gezellige dag gehad samen, lang geleden dat we echt een hele dag met z'n tweeën weg zijn geweest!

Uiteraard shopten we voor de kleine man: Een shirt en vest van de American Apparel.

En een legging van Mini Rodini die net binnen was gekomen bij de winkel Big & Belg, lucky me!

Voor mezelf kocht ik de Fur Neil poster van Martin Krusche die ik al heel erg lang wilde hebben, ook bij Big & Belg gekocht.

Woensdag ochtend ging Kay even alleen naar de Ikea, en kreeg ik deze foto... lekker dan, die had ik ook wel gelust!

Nim in het nieuw! Spijkerbroekje komt van de H&M en het nieuwe shirtje van American Apparel!

In de middag deden we nog wat laatste vakantie inkopen en genoten van een paar zonnestralen en een gebakje op het terras bij La Place.

Nim zag vers fruit bij de La Place en werd wild! Een bakkie fruit voor de kleine man dus.

Eenmaal thuis arriveerde het loopwagentje wat we mochten testen van Emob4Kids (zie hier onze bevindingen), de zon scheen dus we stonden zo weer buiten voor foto's.

Ook werd mijn Zara pakketje bezorgd met wat basics met lange mouw voor Nim. Nu het wat frisser is waren die hard nodig! De Sonny Angel met slangenhoofdje kreeg ik in Amsterdam van Kay :)

Donderdag ochtend stond ik al vroeg in de stad om een Zara item terug te brengen wat niet paste, Kay appte doe maar rustig aan...

Dus belandde ik in de River Island en vond HET spijkerbroekje voor Nim wat ik al een tijdje voor hem zocht.

Eenmaal thuis aten we met z'n alle een boterhammetje.

Voordat ik aan het inpakken begon dronk ik nog even een kopje thee (ook uit Amsterdam: Marks&Spencer) en nam er lekker Oreo koekjes bij.

Eerst was vouwen en daarna selecteren wat mee moest. Kay en Nim stuurde ik even de deur uit zodat het wat vlugger zou gaan. Kon Nim meteen zijn nieuwe schoenen van de Zara testen ;)

En vrijdag vertrokken we dan, na een reis van ongeveer 4,5 uur met 2 tussenstops kwamen we dan eindelijk aan bij Landal Wirfttal. Yes!

Eenmaal binnen werd er meteen een bende van gemaakt.

Zaterdag hielden we het rustig en gingen we alleen boodschappen doen. We belandde bij een Lidl & Aldi... Uiteindelijk ingeladen en in de auto bij de Aldi bleek dat we de boodschappen niet hadden afgerekend en zelfs 1 euro en wat centen erbij hebben gekregen. Nim had zijn fles onder een schap gemieterd en tijdens het 'afrekenen' vroeg Kay in het Engels aan de kassa man of hij die kon pakken, waarop de beste meneer mij 1 euro en nog wat centen gaf en die fles pakte en ons een prettige dag wenste. In de auto zei ik tegen Kay dat ie had moeten pinnen, maar hij zei jij hebt toch betaald? Uh nee.. Oeps!

'S avonds na het eten lieten we Nim los in de speelgrot met ballenbak. Daar heeft hij zoveel plezier!

Zondag wandelden we langs een waterval..

En Nim at een appel, hij heeft dat ding super lang vast gehouden en zeker wel voor 3 kwart opgevreten.

En daarna aten we geheel in stijl wat in een kasteeltje.

Helaas ging het regenen en vertrokken we terug naar het huisje.

En na het eten speelden we wederom in de speelgrot.

WEEK 36

Maandag stapten we vroeg in de auto om naar de stad Trier te gaan. Eerst even wat eten bij een Backwerk na aankomst. We hebben er heel wat gelopen en veel gezien die dag.

Schattig hoekpandje!

Nim had het wel even gehad, even uit de kinderwagen en spelen dus! Dit ding vond hij fantastisch..


Met een volgestouwde kinderwagen en blij kind gingen we weer verder...

Onder andere bezochten we het Amphi Theater.. Heel gek om daar te lopen als je in gedachten houd wat zich daar vroeger afspeelde.

Dinsdag hebben we een flinke wandeling gemaakt vlak naast het park, het hoogte verschil in Duitsland is enorm dus het was echt berg op berg af continu. Gelukkig hebben we een goede wandel conditie! De kleine man vond het allemaal prima, is ook wel aan zijn gezicht af te lezen haha.

Woensdag reden we naar Koblenz, eerst even shoppen... Deze 2 zoeken dan altijd spiegels op terwijl ik op mijn gemak rond kan snuffelen in winkels. We kochten overigens niets.. Shoppen in Duitsland was het 'm niet echt!
Daarna deden we een boottocht op de Rhein. Helaas was het weer niet al te best. Maar het was wel erg leuk en relaxed.

Op Donderdag stond er een wildpark op de planning, het was echt super gaaf om tussen de dieren door te rijden met de auto.

Even wat etuh!

Dit was een mega eng beest, hij bleef me maar aangapen door het raam heen, Nim daarentegen vond het uiteraard geweldig!

Voordat we de auto in gingen nog even spelen in de mega grote speeltuin daar. Uiteraard werd het de ballenbak, Nim graait in de ballenbak altijd de rode ballen eruit. Prachtig om te zien!

Ik had al de hele week trek in een patatje, gelukkig vonden we de snackbar in het dorpje naast het park haha.

En vrijdag vertrokken we om 9 uur weer richting huis, wat een mist!

2 jaar terug vlak voordat ik zwanger werd waren Kay en ik een week in de Ardennen en bezochten we onder andere de watervallen van Coo, het leek ons leuk om bijna exact 2 jaar later met Nim erbij even terug te gaan. Dus maakten we een tussenstop in Coo, en wat was het water wild vergeleken met 2 jaar terug!

Hallo Maya, Bumba en Kabouter Plop! Naast de waterval zit Plopsa Coo, een kinder pret park, het was dicht maar dit bord vond Nim wel cool.

Na een uurtje of 2 rijden stopten we in Mechelen. Ik wilde graag bij de POPUP shop van Goldfish.be kijken. Wederom niets gekocht!

En jahoor, iets voor 4 uur waren we dan weer thuis! Allemaal uitgeteld op ons gat :)

Zaterdag begon met een appeltje op een camping stoeltje met een filmpje aan, lekker relax!

Daarna moesten we echt boodschappen gaan doen, Nim mocht even los rennen en ging uiteraard de hele andere kant op dan waar de auto geparkeerd stond.

'S avonds kwamen mijn ouders eten brengen en opeten. Ze hadden Nim wel heel erg gemist dus moesten hem snel weer zien. Als 'toetje' maakte ik bladerdeeg hapjes met perzik uit de oven. Super lekker!

Ik kreeg nog een zakje met Taffy snoepjes. Ziet er heerlijk kleurrijk uit!

Zondag was dan onze aller laatste vakantiedag met z'n drieën aangebroken. Ik ontbeet met appel muesli die ik in de DM in Duitsland had gekocht, hij is super lekker.

In de middag gingen we eventjes een rondje door de dierentuin doen. En jahoor, de zon scheen!

WEEK 37
Afgelopen maandag was onze 3 weekse vakantie samen dan voorbij helaas. Ik heb maandag altijd vrij dus het 'gewone' leven begon weer. Er was zon dus in de middag liet in Nim lekker uitrazen in het park.

 Daar zit 'ie dan, met zijn bal haha.

Eenmaal thuis lekker chillen op de bank met een luchtige outfit, Woezel en een filmpje op tv.

'S avonds stiekem meedrinken uit papa zijn glas.

En dinsdag was het ook mijn beurt weer om te werken, Oma paste weer op Nim die het erg druk had met zijn McDonald's keukentje wat zijn oom bij het vuil vond.

Woensdag was ik weer lekker thuis en Nim kreeg zijn Little bandit onepiece aan die hij kreeg van Risma van Lucky No.7 tijdens zijn mini shoot hier thuis een tijdje terug. Dezelfde dag zouden de modelletjes bekend gemaakt worden op social media die model gaan staan voor de nieuwe collectie die er aan komt. Wij wisten natuurlijk al een tijdje dat Nim erbij zat maar het was ook leuk om te zien wie de andere kindjes waren. Vandaar een passende outfit die dag!

Lekker aan het spelen met de loopkar, dat ding is echt een succes!

 Daarna gingen we even naar de stad, lekker een ijsje eten in het zonnetje!

Donderdag weer werken en Nim maakte er een troep van bij Opa en Oma thuis, oh-oh!

Vrijdag moest ik ook werken, en had Kay weer een papadag. Ze vertrokken al vroeg richting....

MONKEYTOWN! Terug naar huis uitgeteld in slaap gevallen. En buh, hij had de DIY legging gesloopt :(. Gelukkig kan ik zo een nieuw kruisje er op strijken!

'S avonds gingen we naar het trouw feestje van mijn nicht.

Onderweg naar huis zagen we een heleboel lichtjes... best mooi!

Zaterdag was ik moe en had mega koppijn. Dan maar op de bank met een Ipad verslaafd kind. Kijk 'm juichen..

En toen was het alweer zondag. We hadden een verjaardags picknick feestje in een speeltuin in Amsterdam, Nim heeft zich goed vermaakt en wij hebben lekker gegeten.

Lekker schommelen met je benen in de lucht!

Nou, dat waren 3 weken met een heleboel Nim foto's. Hij doet ook zoveel leuks! Inmiddels hebben we weer internet dus kan ik weer gewoon bloggen gelukkig. Aankomende week houden we het lekker rustig na al die drukke dagen, dat mag ook wel weer.

Volg je mij al via Bloglovin', Instagram en Pinterest?
Ook Kay heeft Instagram en post over de dingen die hij met Nim beleefd en onderneemt!

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige foto's! Ik vind Nim zo'n heerlijk mannetje! Wat voor werk doe jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's en wat hebben jullie veel beleefd! ik zat al een paar keer op je blog om te kijken,maar er stond maar geen nieuw verslag hahaha. Heerlijk mannetje is Nim ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je blog met veel plezier! Wat is Nim een leuk kereltje met hele leuke kleren!

    BeantwoordenVerwijderen