Pagina's

04 augustus 2014

Fotodagboek #31

Afgelopen week hebben we echt heerlijk weer gehad! Van mij mag het nog wel even zo blijven. We hebben bijna 3 weken vakantie en dan zou het leuk zijn als we dan ook van de zon mogen genieten. We hebben in ieder geval vandaag de tuin/veranda met de hoge druk spuit schoon gemaakt en wat geschoven met de spullen die er staan. Laat het relaxen maar vast beginnen :)

Maandag ochtend had ik helemaal nergens zin in! Dus toen Nim aan zijn ochtend dutje begon zette ik lekker een filmpje aan op de Ipad. This is 40! Nou hij was leuk hoor.

 Wakkkeerrr! Even met mama knuffelen en de meest onschuldige blik ever opzetten...

Want vlak na het knuffelen vond ik dit nadat ik 2 tellen de woonkamer uit was. Oh-oh zei Nim. Inderdaad oh-oh!!

Het regende de hele ochtend, maar op het moment dat wij aangekleed en gegeten hadden was het droog en scheen het zonnetje. We maakten een wandeling naar Centraal Station en kochten een leuk boekje over een vis voor Nim.

 Happy face!

Zo, tijd om te chillen met Pip, een filmpje en een koek.

Dinsdag moest ik werken en maakte Nim de boel onveilig bij zijn Opa en Oma.

'S avonds thuis had hij de grootste lol met de kussens van de bank gooien en door huis heen rennen. Energie voor 10!

De drukte maker.

Oeps. Had ik toch weer kleertjes besteld voor Nim en het pakje kwam maandag binnen. Zowaar stonden ze ook samen leuk bij elkaar dus de outfit voor Dinsdag was snel gekozen. Het broekje was nog wat ruim maar met omgeslagen onderkant ging het prima.

Kijk nou dat lieve snoetje, zou hij ook blij zijn met zijn moeders kleding keuze voor hem haha.

We gingen naar de dierentuin! Naar de mist wat natuurlijk super interessant is en door de vlinder kas waar het bloedverziekend heet was.

Dan mijn favoriete plekje. De licht ruimte in het Oceanium! Ik liet Nim even uit de kinderwagen en dat heb ik geweten ook... Hij ging er meteen vandoor.

Ik bewaar bijna van alle leuke merkjes die ik voor Nim koop de kaartjes die er aan hangen haha. En heb zelfs nog alle bonnetjes van de kleertjes die we kochten voor Nim toen die nog niet geboren was!

Lopen, lopen lopen. Hij doet niet anders! Onderweg naar de puinhoop van speelgoed in zijn speelhoek en de Be Awesome Today slinger is ook super aantrekkelijk om aan te zitten.

 Nog even gek doen met papa voordat het bed tijd is.

 Avond verwennerij. Churros uit de diepvries gevonden bij de Lidl!

Donderdag weer aan het werk. En deze kleine boef ging met zijn Opa, Oma en Tante naar de kinderboerderij!

En natuurlijk even wat kanen voor de Ipad met een filmpje.

Vrijdag was het wederom weer Papadag. Deze bofkont ging voor de tweede keer in 1 week naar de dierentuin! Oja, en meneer klimt zelf wel even in de kinderwagen. Wat een boef he.

Ondertussen zat ik me te vergapen op dit lekkere recept tijdens mijn pauze op werk!

Nim deed gek en stond op zijn kop. Nu hij dit ontdekt heeft kun je wel raden dat dit de hele dag door gebeurd. Ook is Nim soms stout en dan beland hij op het straf krukje, het werkt wel dus dat houden we er in hoe sneu ik het soms ook vind.

Woehoe, weer een lift gezins foto haha. Dit keer gingen we het dakpark bij de Vierhavenstraat ontdekken in plaats van boodschappen doen.

Ennnn er was water!! Nou was niet te stoppen en spetterde er blij op los.

In de avond deden we nog een wandeling naar Centraal Station om een ijsje te scoren.

 En we gingen zowaar vroeg slapen, het was zelfs nog licht.

Zondag ochtend was het een mooie ochtend om langzaam met zijn drietjes in bed wakker te worden nadat Nim lachend en brabbelend wakker was geworden in zijn eigen bedje.

 Ik trok mijn zwarte met bloemen print kimono aan! Wat een fijn ding is dat.

We gingen naar een kinderboerderij toe, maar Nim had er niet echt zin in. Hij wilde continu dingen die niet mogen. Zoals in dat hek klimmen!

Eenmaal thuis knapten we de veranda wat op door het schoon te maken met de hoge druk spuit en wat met de spulletjes te schuiven. Nu nog leuke aankleding en we kunnen er tegen aan voor de laatste zomer maand(en?)

Terwijl Kay het in de tuin af maakte zette ik weer eens mijn Hanson dvd op. Oh die had ik best gemist!

En toen was de week al voorbij. Ik vond dat het mega hard is gegaan! Als de komende weken ook zo gaan duurt onze welverdiende vakantie niet lang meer.

Volg je mij al via Bloglovin', Instagram en Pinterest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten