Pagina's

29 juli 2014

Outfit van Nim #8

Het was alweer even geleden dat er een leuke outfit post is geweest. En ik had nog wel super leuke kleertjes gekocht, en outfit foto's gemaakt een tijdje terug maar die was ik helemaal vergeten. Hier dus alsnog de foto's!

Het pakje is van Lötiekids en kocht ik een tijdje terug bij Little Ladybugs met een fijne korting. De kleur is 'verwassen' rood en staat Nim erg leuk vind ik. 

Dit soort pakjes vind ik nog steeds super lief staan en dat mag zo nu en dan best nog wel. Toen Nim nog heel klein was trokken we hem het liefst boxpakjes aan, geen gedoe met omhoog kruipende shirtjes en niks knellend om zijn lijfje. Nu hij veel kruipt en loopt moet dat toch ook best lekker zijn voor hem lijkt mij!

Het pakje is nog aan de grote kant maar met omgeslagen mouwtjes gaat het prima. En is het printje niet super schattig?!

Lötiekids komt uit Barcelona en elke collectie word maar in beperkte oplage gemaakt, dus een vrij uniek kledingstuk heb je als je er iets van aanschaft! Alle kleertjes zijn uniseks en hebben de meest mooie kleurtjes en printjes.

Kende jij Lötiekids al? Of heb je wellicht al een item van dit leuke merkje?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een lief pakje! Alleen niet zo heel erg zomers. Is het niet warm nu met die zomerse temperaturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig, zo'n overall voor in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat hem echt super leuk deze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen