Pagina's

21 juli 2014

Fotodagboek #29

We hadden plots afgelopen week een weekendje weg geboekt voor ons verjaardag weekend! 20 Juli was ik jarig en Kay de dag na mij... We hadden zoveel zin om er even tussenuit te zijn en heel weinig zin om onze verjaardagen te vieren dus hoppa, wegwezen met die hap. Vrijdag tot en met maandag stond dan ook in het teken van vakantie, rust en gezelligheid in het park Het Vennenbos van Landal Greenparks! Natuurlijk heb ik ook nog foto's van de dagen ervoor...

Maandag bleef Kay thuis van werk. Na het kleine ongevalletje met de lamp op zijn hoofd met een snee en dikke lip als gevolg voelde hij zich toch niet al te best. Hij ging tegelijkertijd met Nim een ochtend dutje doen dus ik liet hem maar even.
Gelukkig gaat het nu weer goed!

Ik nam in alle rust een ontbijt van yoghurt met mijn favoriete muesli en honing on top :)
 
Daarna maakte ik er stiekem even misbruik van dat Kay thuis was, ik vertrok even lekker alleen naar de stad! Dat was even lang geleden zeg. Ik ging op sale jacht voor mezelf... maar uiteindelijk kwam ik thuis met alleen een waxinelichtje houder van 2,- haha. Typisch iets voor mij!

Toen ik thuis kwam zaten de mannen in de tuin. Kay zat met de tuinsproeier te spelen en Nim vond het fantastisch! Ik greep meteen mijn kans om de eerste Mama Challenge vast te leggen! Je kunt het blogje hierover hier zien.

Dinsdag moest ik werken. Nim speelde bij Opa en Oma en had een leuke dag!

Sinds ik weer aan het werk moest na mijn verlof ben ik een leuk schrijfboekje aan het bijhouden over Nim. Er staan leuke verhalen in over hoe hij zich ontwikkeld en wat voor leuks we gedaan hebben. Samen met wat foto's die ik er achteraf bij plak. Ook heel leuk om terug te lezen als ik pauze heb!

Jeej, post! Het mini luiertasje van Rosehip Company lag op me te wachten toen ik thuis kwam.

Woensdag waren we weer samen thuis. De vaste maandagochtend douche was niet door gegaan dus deden we dat woensdag!

Het zonnetje scheen en het was warm. Wat een geluk, dat overkomt me dus niet vaak als ik vrij ben. Ik besloot zoveel mogelijk was weg te werken voordat we op vakantie zouden gaan.

Mooi roze is niet lelijk. Hier zie je mijn nieuwe waxinelichtje houder van Pt. (Present Time) van 2,-!

Selfie of the day haha. Ik probeerde wat uit met eyeliner en vond het best leuk! Ik ben niet zo van de ingewikkelde make up maar zo af en toe vind ik het leuk om wat te experimenteren.

'S middags gingen we even de deur uit. Ik haalde een broodje filet American en at het op bij de speelfontein hier in de buurt. Nim keek zijn ogen uit naar de wild spelende kindjes. Ook had ik het nieuwe luiertasje gevuld. Ook hier kwam een leuk artikel over afgelopen week.

En nog even samen op de foto voordat Nim werd opgehaald om weer een nachtje en dag bij zijn Opa en Oma te spenderen.
 
En ik pimpte 's avonds nog snel een Sudocrem potje.
 
Donderdag trakteerde ik tompoezen van de Hema op mijn werk, echt heel lekker waren ze niet helaas. En ik kreeg een cadeautje!!

 De Atlas! Echt een super mooi boek.

Vrijdag ochtend! YES, we gaan een weekendje weg :). Nog even samen in het grote bed wakker worden met warme melk.

 Ennnn daar gaan we!

 Een tussenstop op Strijp-S in Eindhoven, super leuke plek met aparte winkeltjes en eet tentjes!
 
 Dit is een leuke stoel mama!

Jahoor, we zijn aangekomen op het park Het Vennenbos van Landal Greenparks. En wat was het heet!! Eerst even bijkomen in het huisje.

Hij was ZO moe! Had amper geslapen overdag dus viel tijdens de wandeling naar de Park Plaza voor een frietje in slaap. We hebben voor de verandering eens rustig kunnen eten met z'n tweeën haha.

Toen het 's avonds wat af begon te koelen ging ik lekker buiten op het terrasje bij het huisje zitten met de Ipad op schoot.

Zaterdag zou het weer zo heet worden dus we besloten om op het park te blijven en op het heetst van de dag te gaan zwemmen om het niet zo heet te hoeven hebben. Maar we begonnen erg vroeg 's morgens in de speeltuin, het was een grote mini speelvakantie voor Nim afgelopen weekend!

Ahhh, een ballenbak! Rood is de meeste favoriete kleur bij Nim. Als iets in het rood te pakken is pakt hij dat. Best bijzonder vind ik!

Nog even in een autootje rijden...

 'S avonds weer een stukkie wandelen om een ijsje te gaan eten!

Oeeehh, dat is me een partijtje lekker!


Hiep hiep hoera, zondag was ik jarig en werd 26! We reden naar Tilburg om een taartje te eten bij het Sissy Boy café. Ik had een stukje Carrot Cake :)

Wat bleek? Het was kermis in Tilburg. Nim keek zijn ogen uit. We dachten we lopen de kermis 'even' over. We hebben er iets meer dan een uur over gedaan. Niet omdat we in attracties zijn geweest, nee omdat het een MEGA grote kermis was.

Maandag vertrokken we weer naar huis....Helaas! Maar we hebben het erg gezellig gehad ondanks de hitte. Kom maar op met onze 3 weken vakantie over een maandje, wij weten er wel raad mee :)
 
 
En volg je mij al via Bloglovin', Instagram en Pinterest?

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Heerlijk zo'n weekendje weg. Gaaf idee: Ik ga binnenkort ook ons potje Sudocrem pimpen haha, foto volgt nog. Alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen