Pagina's

10 juni 2014

Outfit van Nim #6

Outfit nummer 6 alweer! Ik vind kleertjes kopen en leuke outfits uitkiezen voor Nim echt heel erg leuk. Op Instagram volg ik allemaal mede mama's met leuke kledingstijlen voor hun kids en daar krijg ik nog meer inspiratie van. Ook ontdek ik op die manier hele leuke kinderkleding labels. Echt niet goed voor de portemonnee maar ach, ik kijk graag naar mijn kind en als hij een mega leuke outfit aan heeft is dat toch helemaal leuk. Wel probeer ik duurder met goedkoper te mixen en matchen om het toch redelijk in toom te houden. Op de vorige outfit foto's droeg Nim een shirtje met lange mouwen van Tiny Cottons, dit keer draagt hij een t-shirtje ervan. We gingen naar het strand dus een lekkere streep outfit was wel gepast vond ik.

Op het t-shirtje van Tiny Cottons staat in een leuk lettertype (vind ik dan) 'WOOF'. Het is 'm nog wat groot maar dat is juist lekker op het strand. Zijn broekje is zo'n fijne van de Zara en hij draagt er dezelfde sandaaltjes (ook van Zara) bij als in de vorige outfit foto's.

Lachen kon hij wel hoor, als de camera weg was. Die papa en mama ook telkens met die lens voor zijn neus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten