Pagina's

27 juni 2014

Everything pink

De meeste mensen die mij kennen, weten dat roze echt mijn kleur is. Ik hou van roze! Als ik kleur keus heb voor iets en er is roze dan ga ik daarvoor (oke, heel soms niet). De snoepjes die ik eet heb ik het liefst in het roze, roze limonade smaakt altijd net wat lekkerder en slapen onder roze beddengoed geeft me een heerlijk gevoel. Ik heb geen idee waarom maar ik zou toch echt niet willen (en kunnen!) leven zonder de kleur roze in mijn leven. In huis hebben we dus best wel wat roze. Kay die vind dat gelukkig helemaal niet erg, zolang het maar gezellig oogt. Wat een geluk he?! Vandaag deel ik enkele roze kiekjes uit ons huis met jullie, om mijn liefde voor deze kleur te laten zien.
Qua kleding heb ik dan weer niet zoveel roze, maar qua acesoires moet ik toch echt roze hebben! Zo dus ook mijn telefoon. Super cute zo toch met die oortjes!



Heb jij ook een favoriete kleur waar je echt niet zonder zou kunnen?

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien. Ik houd dus niet roze maar vind het wel tof om te zien bij andere mensen. Ik ben helemaal wild van turquooise. In bijna heel ons huis komt die kleur terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Wij hebben geloof ik echt een beetje dezelfde smaak qua kinderkleding en interieur. En, ik ben ook een pinkaddict. Ik ga je volgen op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen