Pagina's

25 juni 2014

De Evolu High Chair

Toen Nim 6 maanden werd, vonden we het tijd voor een kinderstoel. Hij kreeg zijn hapjes terwijl hij in zijn wipstoeltje zat en dat was niet zo handig. Gezien wij niet zo groot wonen en een inklapbare eettafel in de woonkamer hebben staan, moesten we er wel rekening mee houden dat de stoel niet al te groot kon zijn en makkelijk opzij te zetten was. In eerste instantie leek de inklapbare stoel van Ikea me ideaal, helaas zit daar geen eetblad bij en dat vond ik dan weer niet zo handig.
Na wat baby webshops af te hebben gelopen kwam ik toch weer terug op de oude vertrouwde Baby-Dump. Daar waar we al veel vandaan hebben voor Nim: kinderwagen Transit van Mutsy, luiertas van Kitsch Kitschen, MiniMonkey draagzak, Babylonia tricot slen draagdoek, Lodger Bunker voetenzak & Sophie de Giraf. En alles tijdens leuke aanbiedingsperiodes. En die hebben ze vaak bij de Baby-Dump... Dat maakt het toch net wat leuker allemaal. Anyway, een kinderstoel dus... Baby-Dump heeft er genoeg maar mijn oog viel direct op 1 stoel. De Childwood Evolu High Chair was het helemaal. Hij lijkt op zo'n Eames stoel die ik stiekem al jaren wil hebben maar waar we simpelweg geen plek voor hebben in huis. Maar in de vorm van een fantastische kinderstoel moet dat wel kunnen natuurlijk. Het mooie is dat je kindje er jaren plezier van kan hebben want hij is om te toveren tot laag stoeltje en zelfs met opzetstukken kun je er een schommelstoelje van maken. Hoe tof is dat?!
Nim is nu bijna 14 maanden en we hebben er al sinds we hem kochten geen spijt van. Tot vorige week ging er nog een stoelverkleiner in die eigenlijk in de bekende plastic ikea kinderstoel hoort want dat paste prima, maar die is nu niet meer nodig want hij zit er perfect in.
Ik zie m'n kleine mannetje al helemaal zitten in zijn stoeltje over een tijdje als we de lange poten onder de stoel weg halen en hij een bureautje heeft om aan te zitten!

4 opmerkingen:

  1. Ja hij is mooi! Ik twijfel alleen nog omdat wij allemaal donker hout hebben in huis. De nieuwe Stokke kinderstoel in walnut hout zou perfect zijn maar halleluja wat is dat belachelijk duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow, wat mooi! Wij hebben een Stokke die echt helemaal prima is, maar deze is toch meer stylish verantwoord ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en een leuk artikeltje!
    Wij hebben de EVOLU stoel ook thuis maar dan de witte versie met grijze kuip! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stoel ik zag dat hij nu ook verkrijgbaar is in verschillende modieuze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen