Pagina's

03 mei 2014

Home: Gezelligheid in huis

Ik hou echt van gezelligheid in huis. En gezelligheid maken we met leuke decoratie spulletjes. Ik heb nogal een zwak voor winkels die van die leuke accessoires voor thuis verkopen, en het gevolg daarvan is dan ook (meer dan) genoeg spulletjes overal. Ik probeer dan ook af en toe weer spullen weg te halen en op te bergen zodat er weer wat nieuws in the picture staat, maar ik vind vaak alles te leuk om weg te stoppen haha. Resultaat is dus dat het hier soms echt overvol is en het meer chaos is dan gezellig. Ik moet nodig weer een keer keuzes gaan maken met wat ik wel en wat ik niet neerzet.

(kijk hoe leuk ingepakt! En op het kaartje een handgeschreven boodschap, dat vind ik altijd zo leuk aan van die kleinere webshops!)

Maar goed daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben. Ik wilde het hebben over mijn nieuwe 'aanwinst' in huis. Namelijk een letterbanner! Op Instagram heb ik hem al veelvuldig voorbij zien komen, en toen ik 'm op de webshop MooiKamertje.nl (zeker even gaan kijken, ze hebben nog veel meer leuks!!) zag staan bestelde ik 'm zonder twijfelen. Dit is zo'n ding wat nooit 'te veel' is op een plank of kastje, want je hangt het gewoon op aan de muur. Oke als je al een heleboel aan je muren hebt hangen is het misschien ook te veel maar goed, bij mij is dat niet het geval! We hadden boven de bank een bijna lege muur en er miste wat naar mijn idee. Een letterbanner werd het dus. In het pakketje zitten meerdere letters zodat je best wat zinnen kan maken ermee. Simpel in elkaar te zetten door middel van knopjes die je in de daarvoor bestemde gaatjes doet en die je aan de achterkant openvouwt zodat ze blijven zitten.

Ik heb ook voor Nim boven zijn bedje een leuk zinnetje opgehangen, ik had geen letter 's' meer dus het werd de 'z'... van ZzzZZz slapen toch ;).

Anyway ik ben er heel blij mee en wil proberen iedere maand een andere zin te maken zodat er toch verandering is en en niets bij komt in huis!

Volg je mij al via Bloglovin' & Instagram?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten