Pagina's

02 mei 2014

Hoera: Nim 1 jaar!

Het is vandaag 2 Mei, en dat betekent dat kleine Nim 1 jaar is geworden. Om precies te zijn was dat vannacht om 1:57. Een heel jaar is er voorbij en we hebben een klein mannetje die echt allang geen baby meer is rijker. Het voelt zo gek, als ik terug denk aan vorig jaar deze dag(en). Alles was zo nieuw, en dat kleine mannetje was gewoon van ons. Zelf gemaakt, gegroeid in mijn buik en vanaf het moment dat hij geboren was helemaal afhankelijk van ons. We hebben een fantastisch jaar gehad met hem en hebben een heleboel geleerd! Op naar nog meer leuke jaren. Vandaag vierden we zijn verjaardag met z'n drietjes. En aanstaande zondag vieren we zijn feestje, een heus Dinosaurus feestje!

 
 
Vanmorgen zongen we verjaardagsliedjes in het grote bed en daarna kleedde we ons aan. Mama haalde wat lekkers bij de supermarkt en Nim deed zijn ochtend dutje. Daarna waren we klaar voor een mega klieder feest met een Blueberry muffin met een dot slagroom erop! Een smeerboel ervan maken ging Nim hartstikke goed af. De slagroom vond hij maar vreemd, en de muffin knaagde hij wel aan. Het allerleukste waren de ballonnen, want als je daar in bijt dan piept dat zo lekker (tot kippenvel aan toe bij mama).

 
 
Daarna was het tijd voor zijn cadeau. Hij sloeg op het ingepakte pakje en hoorde meteen al geluid. Na wat hulp van papa met een eerste opening maken scheurde hij het papier weg en begon heerlijk te rammen op zijn mini piano. Gelukkig hij vind het wel interessant. Hij kroop wat heen en weer en kwam toch steeds terug bij de piano om er even lekker op te rammen. Waarschijnlijk gaan we mega spijt krijgen van de aankoop van dit ding als hij er dag en nacht op gaat staan rammen, maar ach dat zien we dan wel weer haha.

Na dit hele festijn was hij toch behoorlijk moe en zette het op een huilen, eenmaal in bed (al om half 1 in plaats van 3 uur) sliep hij direct en ligt nu ik dit typ al bijna 2 uur te tukken. Eigenlijk wilde we vanmiddag met z'n drieën naar Plaswijck gaan alleen het weer is niet zo leuk en Nim tukt nu een gat in de middag dus we blijven lekker thuis en gaan er vanavond na het eten (pannenkoeken!!) even uit voor een ijsje.

Ik ben heel benieuwd hoe hij het zondag zal vinden want zo druk in huis hebben we het nooit! Voor nu geniet ik nog even van de dag en denk ik af en toe terug aan vorig jaar :)
Volg je me al via Bloglovin' & Instagram?

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat een leuk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf die piano! Dat moet ik onthouden. En die vlaggenslinger is ook te gek, zelfgemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ik had het bij mamazing.nl het pianotje gezien, ook als 1e verjaardagscadeau.. Dat was het perfecte cadeau vond ik ;). Ja, zelf gemaakt.. ik had hem al eerder hangen maar toen stond er wat anders op.. slinger omgedraaid en op de andere kant nieuwe tekst gemaakt!

      Verwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je ventje! Wat een gave piano heeft hij gekregen, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Leuk he, ben ook blij dat hij er echt op af gaat en mee speelt :)

      Verwijderen