Pagina's

19 mei 2014

Fotodagboek #19 & #20

Moeders kunnen niet ziek zijn zeggen ze, nou ik heb het behoorlijk te pakken gehad de afgelopen 2 weken. En ik voel me eigenlijk nog steeds niet helemaal fit. Vandaar dat er niets is verschenen afgelopen 2 weken. De fotodagboeken haal ik gewoon in door 2 weken in 1 keer te plaatsen, alleen wel een wat kortere versie en wat meer Instagram kiekjes... Want als je vooral thuis op de bank of in bed ligt zijn je foto's niet zo heel interessant. Kijk maar!

Maandagochtend, de dag na Nim zijn verjaardagsfeestje.. Even alle cadeautjes bij elkaar gezet, wat is ie verwend he?!

Kay kwam in de middag naar huis, eigenlijk om met z'n drietjes naar Bevrijdingsfestival te gaan maar ik voelde me niet lekker dus het werd even een uurtje naar de speeltuin. Kay maakte super mooie foto's van onze kleine man waar ik weer een foto van maakte.

Dinsdags moest ik eigenlijk weer aan het werk maar ik voelde me echt nog rotter dan de dag ervoor. Nim ging toch mee met Opa en Oma zodat ik rust kon nemen. Einde van de middag voelde ik me ietsje beter en heb ik op het gemakje het spijkerjasje van Nim met studs gepimpt.

Het artikel dat ik schreef over de OXO Tot rietjesbeker kwam op de facebook pagina van oogappel. Superleuk :)

Ohh, weer wat besteld voor de kleine man. Dit keer bij Tiny Cottons. Woensdag werd het bezorgd, en het is zoooo zacht!

Mmm, mijn favoriete filet american is die van de Plus supermarkt met piri piri. Het bleef niet bij 3 crackers overigens haha.

Donderdag ging ik weer aan het werk, Nim was weer bij Opa en Oma en toen ik 's avonds thuis kwam waren zijn New Balance gympies bezorgd. Zijn verjaardagscadeautje nog van Opa en Oma. Ze zijn echt te schattig!

Vrijdag papadag. Kay ging met Nim op pad voor mijn Moederdag cadeautje! De kleine man deed nog even heerlijk een tukkie. Altijd fijn als je foto's van je kindje krijgt gestuurd via de WhatsApp als je aan het werk bent :)

En voor kinderverf om iets voor Oma te maken. Helaas zag dit er niet zo fris uit bij het open maken van het doosje. We mailden de Hema met deze foto, maar echt een aardige reactie kregen we niet. Boe Hema.

Zaterdag voelde ik me weer mega rot, snotteren, hoofdpijn, dikke opgezette keel en hoesten. Geen idee ook wat we gedaan hebben maar ik geloof dat ik de bank niet echt verlaten heb. Ook geen foto's van deze dag...

Zondag was het Moederdag! Mijn tweede keer. Vorig jaar was Nim net geboren en wist Kay niet zo goed wat hij ermee moest haha. Nu heb ik al paar weken hem eraan herinnerd en dat heeft geholpen. Ik kreeg een coole smoothie maker met een heleboel fruit op bed. Precies goed voor deze zieke mama. De rest van de dag werd ik in de watten gelegd door bijna niets te hoeven doen :) En natuurlijk kreeg ik ook een smoothie.

Maandag ochtend is altijd standaard douche ochtend met mama! Hij vind het heerlijk dat gedouche! De rest van de week is het altijd maar even kijken wanneer er gedoucht word, maar die maandagochtend hou ik me altijd aan vast. Fijn begin van de nieuwe week vind ik.

Ook dinsdag voelde ik me mega rot, maar de zon scheen en Nim had behoefte aan buitenlucht. Dus na een lading paracetamol en neusspray toch maar naar buiten gegaan.

 'S avonds schommelde de kleine nog wat in het zonnetje, heerlijk vind hij dat.

Woensdag was een grote indoor speeldag, Nim haalde de gekste fratsen uit terwijl ik vanaf de bank een beetje toe keek. Hier zette ik hem op zijn bijtje en hij vond het wel wat haha.

 'S avonds nog even douchen, daarna had meneer lieve baby krul haartjes.. Te lief zijn die!

Donderdag was donderstenen dag, wat een fratsen haalt die baby soms uit!

Vrijdag was ik nog steeds ziek thuis. Aangezien Kay thuis was nam hij Nim lekker mee zodat ik kon 'niksen'. Ik ging in de hangmat in de tuin in de zon liggen in de hoop me wat beter te gaan voelen door het zonnetje. Maar helaas.. het hielp niets!

Om af te koelen speelde Nim 's avonds nog met een bakje water in de box in de tuin. Baby schoon, en de box schoon... Ideaal ;)

Zondag deed Kay boodschappen en kreeg ik deze selfie via WhatsApp van hem in de lift, 'dit keer zonder baby' zei hij erbij haha.

Zo, dat waren mijn afgelopen 2 weken in een paar foto's. Niet veel boeiends dus. Morgen ga ik weer werken en ik hoop toch dat ik me wat beter ga voelen want ik vind dat ziek zijn echt helemaal niks! En ik wil nou ook wel genieten van dat mooie weer met man en zoon, hopelijk krijg ik daar aankomend weekend nog de kans voor!

3 opmerkingen:

  1. Valt tegen zeg, van Hema. In de winkels ben ik wel goede service gewend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook wel een andere reactie verwacht ja! Hier in Rotterdam vind ik de service/klantvriendelijkheid wel ver te zoeken helaas.. Desalniettemin blijf ik er gewoon shoppen hoor haha.

      Verwijderen
  2. Ik hoop dat je in de tussentijd al weer bent opgeknapt! Leuke cadeautjes heb je gehad voor moederdag, hier is mijn cadeau nog steeds onderweg haha. Heerlijk mannetje hoor, die Nim, met zijn mooie haartjes ook. Fijne week hé! Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen