Pagina's

18 april 2014

Pinspiration #6: Bloomingville

Het is weer tijd voor een gezellige Pinspiration post! Dit keer zocht ik Bloomingville op op Pinterest, een super leuk hip merkje met mooie kleurtjes en patroontjes. Vaak als wij naar de Intratuin in Zevenhuizen gaan sta ik me te vergapen aan de leuke home spullen en dan voornamelijk bij het hoekje met de Bloomingville spulletjes. Echt alles is ook gewoon leuk! Kijk gauw verder voor wat fijne plaatjes...

Als eerste deze opbergblikken, och wat vind ik deze leuk. Helaas matcht het niet in onze keuken en hebben we genoeg opbergpotten... Anders had ik ze echt wel willen hebben!
 Deze gave porseleinen knoppen met verschillende opdrukken en kleuren vind ik echt heel tof! We hebben er 3 aan Nim zijn muurtje hangen in zijn kamer en ik vind ze zo tof staan, ook al hebben we er niets aan hangen het staat gewoon erg leuk!

Ik ben echt fan van houten kandelaars, helaas moest ik er laatst een weg gooien... Hij was in de fik gevlogen nadat de kaars opgebrand was maar niet uit was gegaan.. Vet jammer!

 Dit is toch hartstikke leuk zo van die huisjes aan de muur waar je wat leuke eyecatchers in kan zetten.
Doe mij maar de hele kast inclusief inhoud! :)

Voor meer leuke gepinde plaatjes kun je me ook volgen op Pinterest!
Vind je m'n blog leuk? Dan kun je me ook volgen via Bloglovin'!

Wat vind jij van Bloomingville? Heb je toevallig al leuke spulletjes van hun in je huisje staan?

2 opmerkingen:

  1. Ja, Bloomingville is leuk. Ik hou van hun veelzijdige collectie en dat er een Scandinavisch tintje aan zit. Ik heb zelf niet veel spullen in huis, op een vaas na. Helaas ook geen winkels in de buurt die het verkopen, want soms vind ik dat toch fijner dan online bestellen. Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Ik vind die houten kandelaars en huisjes aan de muur echt helemaal geweldig! Weer wat inspiratie opgedaan voor ons huis. Ook erg leuk voor de babykamer met mooie boekjes in de huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen