Pagina's

21 april 2014

Fotodagboek #16

Afgelopen week had ik een klein draakje in huis. Van maandag tot en met woensdag was ik samen met hem, en elke dag was het toch wel raak. Wat is dat vermoeiend! Hij heeft uiteindelijk dus een nachtje bij opa en oma geslapen zodat mama (en papa) even lekker rustige avond had en een rustige ochtend voordat het werk begon. Gelukkig voor Kay was het vrijdag en zaterdag helemaal over en ook vandaag (zondag) hadden we een super happy kereltje. Hoe fijn om zo de week af te sluiten?! Over de week gesproken... klik verder voor de foto's!
Maandag gingen we een grote metro rit maken richting mijn broertje. Hij had een vrije dag en we wilde al een tijdje afspreken, dus dat kon opeens maandag! Gelukkig was Nim daar erg blij mee en heeft 'ie een gezellige middag gehad bij zijn oom! Want hoe fantastisch is het als je chippies mee kan graaien uit een schaaltje haha.
 
Dinsdag was dit meneertje zo chagrijnig als maar zijn kan. Ik besloot met hem naar de dierentuin te gaan maar ook dat was niet oke. Toen dacht ik ach misschien wil hij wel even spelen in de rivierahal bij het Pool Avontuur. Nou hij vond het zo prachtig dat 'ie niet meer de kinderwagen in te krijgen was toen het tijd was om richting huis te gaan.

Eenmaal thuis sliep hij. Halleluja! Even tijd voor mama. Ik deed een ikea afbak kaneelbroodje de oven in en deed er een lekker suikerglazuur laagje op :) Dat was even lekker smullen.

Woensdag sprak ik af dat ik Nim 's avonds bij opa en oma zou brengen zodat hij daar een nachtje door kon brengen. Want ik was er echt even aan toe om gewoon te kunnen niksen. Overdag gingen we nog even naar het park om daar wat te spelen in de hoop dat mijn kleine brombeer wat blijer zou worden. Het hielp heel even.

 Mijn favoriete bloem!

Vlak voordat we richting opa en oma gingen schommelde we nog even in de tuin. Echt heel fijn dat we er nu een in de tuin hebben want Nim is dol op schommelen en in het park zijn de schommels niet baby proof.

Kleine jongetjes worden heel gauw groot! Nim past bijna niet meer in zijn slaappakjes en ook zijn 2 delige pyjama's worden te klein dus het werd tijd voor wat nieuws. Al een tijdje zat ik steeds mijn mandje op Next Direct vol te gooien en kleertjes voor Nim, maar stiekem had hij niets ervan echt nodig. Nu wel! Het werden deze pyjama pakjes en nog een set gestreepte rompers.

 Donderdag kwam ik op mijn werk aan, en vond dit ei gevuld met paaseitjes in mijn kluisje. Jammie!!

Links is Nim bij opa en oma. Heerlijk aan het spelen met stapelcupjes. Deze zijn echt al heel oud en hij speelt er zo lief mee. Rechts was weer thuis, lekker de bank onder kwijlen vlak voor hij naar bed moest.
Vrijdag was het weer papadag en er was post. Een rolhoes voor over de achterbak in de auto, die zat er niet in bij aankoop en is wel zo fijn dat niet iedereen je achterbak in kan kijken. 'S middags kreeg ik de rechter foto, Nim had zo aan zijn flesje zitten zuigen dat zijn speentje erin was gezogen. Huh, zo vreemd?!

Zaterdag heb ik ook gewerkt en gaf Nim zijn laatste flesje in de avond. Hij viel heerlijk tevreden bij me in slaap. Hoe lief!! Hij ligt overigens niet te duimen hoor.

 Zondag maakte we een fietstochtje rond de kralingse plas. Het was echt heerlijk weer!

Nim met papa even op een bankje tijdens de tussenstop. Fietsen vind hij ook echt heerlijk!
 
In de avond gingen we naar een pannenkoekenhuis met opa, oma, mijn broertje + vriendin. Nim heeft zich fantastisch gedragen en heerlijk van een pannenkoek zitten eten. Wat een lekker ventje he!

Nou, dat was onze afgelopen week! Morgen hebben we nog een dag samen, en dan heb ik nog 2 dagen te werken voordat ik even fijn vakantie heb. Nog maar 1,5 week en dan word Nimmetje 1 jaar! Genoeg dingetjes nog om te doen en regelen dus.

Fijne 2e paasdag nog!

2 opmerkingen:

  1. Aaaah de duimfoto. Ik wil m opeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die lekker-de-bank-onderkwijlen-foto is lief. Die kennen wij hier ook in vele varianten.

    BeantwoordenVerwijderen