Pagina's

15 april 2014

De Liebster Blog Award

Van Chantal van de leuke site Mamazing, ontving ik zo'n 2 weken geleden een berichtje dat ze me genomineerd had voor de Liebster Blog Award. Echt super lief Dankjewel! Eindelijk heb ik er tijd voor om er even voor te gaan zitten en eens goed te kijken wat hier nou de bedoeling van is! Hier komt ie...

De Liebster Blog Award
- Je blog heeft minder dan 200 followers op Bloglovin
- Deel 11 facts over jezelf
- Deel 11 vragen van de blogster die jou heeft genomineerd
- Nomineer 10 andere blogs
- Schrijf 11 nieuwe vragen voor de blogs die je hebt genomineerd
- Zet een linkje in je artikel naar de blog die jou heeft genomineerd
- Laat een reactie achter op de blogs die je hebt genomineerd

11 Facts
1. Elke ochtend weer sta ik voor de kast en vind ik dat ik niks leuks heb om aan te trekken terwijl de kast bomvol ligt. Bijna standaard verkleed ik me na de eerste outfit in een andere outfit.
2. Ik heb een hekel aan schoonmaken, laat mij maar opruimen!
3. Ik heb mega veel knutsel spullen en doe er helaas vrij weinig mee, vind het lastig om er echt voor te gaan zitten.
4. Ik ben maar 1.57 en vind dit vaak vet irritant, klein zijn is niet altijd even fijn!
5. Al sinds ik me kan herinneren heb ik vaak hoofdpijn. Soms zelfs tot migraine aan toe. En toch raak ik er niet aan gewend.
6. Ik zou Nim heel graag nog willen dragen in de draagdoeken die ik heb, maar hij wil er echt niet in en het is echt veel te zwaar geworden om hem een tijdje te dragen.
7. Ik heb ook een hekel aan boodschappen doen. Daar maak je me echt niet blij mee.
8. Toen Nim er nog niet was en Kay en ik gingen even naar de stad dan gingen we op de fiets. Op mijn fiets! Ik ging dan namelijk achterop... Zelfs hoogzwanger haha. Ik ben liever lui dan moe ja.
9. Ik ben er heel goed in om vlak voor het avond eten te snoepen om vervolgens snel vol te zitten van het avondeten en van Kay op m'n kop te krijgen omdat hij al zei 'snoep nou niet teveel dadelijk eet je niet!'
10. Eventjes douchen kan ik niet. Minstens 15 tot 20 minuten en het liefst een half uur, is toch pure ontspanning een douche nemen?!
11. Voordat Nim er was bakte ik enorm vaak. Cupcakes, koekjes, brownies, taartjes... Tijdens de zwangerschap was ik vaak zo misselijk dat ik niets zoets kon verdragen en dat is een klein beetje zo gebleven. Ik ben erg snel misselijk van gebak en zoetigheid waardoor ik ook opeens niet meer zo gauw een taartje zal bakken. Best jammer!

11 Vragen
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Om al mijn mama/baby verhalen van me af te kunnen schrijven. Niet iedereen in mijn omgeving zat blijkbaar te wachten op baby praat over welk merk luiers ik heb, fijne rompertjes en haarlotion. Of over dat perenhapje wat Nim zo heerlijk weg zat te smullen nadat hij lief had liggen spelen met Sophie de Giraf in de box. Dus besloot ik een blog te beginnen om gewoon te kunnen vertellen wat ik wil vertellen en te kunnen laten zien wat ik wil laten zien.

2. Waar komt de naam van je blog vandaan?
PS zijn de initialen van mijn voor en achternaam, en nim zo heet mijn zoontje. Vond het wel grappig en wist eigenlijk niks beters te verzinnen. Mijn blog gaat ook over mij en mijn zoontje dus best toepasselijk dan deze naam toch?!

3. Wat vind je het leukst aan je blog?
Dat niks moet en alles mag! Verder ben ik gek op de kleur van mijn blog, en de leuke polaroid foto's bovenaan maken me nogsteeds blij als ik ze zie :)

4. Wat vind je het lastige van bloggen?
Om variatie te brengen in de artikelen, ik blijf een beetje hangen in dezelfde onderwerpen nu terwijl ik best veel ideeën heb maar niet goed weet hoe ik het precies moet schrijven. En vaak heb ik ook gewoon geen tijd om foto's te maken en goed te gaan zitten om wat te typen.

5. Hoe verzin je je nieuwe blogs?
Door de dingen die ik doe of zie in mijn dagelijkse leven. Door leuke aankoopjes of dingen waar ik echt heel enthousiast over ben en graag wil delen. En over Nim is genoeg te vertellen haha, daar raak ik nooit over uit gepraat.

6. Wat is je grootste blunder?
Nou, toen op mijn eerste date met Kay stapte ik per ongeluk op een slak met slakkenhuisje. Van de zenuwen wist ik niet goed wat ik moest doen dus ik trapte (dit keer bewust) op nog een slak met huisje. Oeps.

7. Wat is een verborgen talent van jou?
Hmmm, ik zou het niet weten. Misschien moet ik dat nog ontdekken?

8. Wat is jouw guilty pleasure?
Een stukje Chocolade Truffel taart van de Dudok! Die is echt hemels lekker, ik zweer het.

9. Wat is je mooiste herinnering?
Uiteraard het moment dat Nim op me werd gelegd nadat hij geboren werd! Ik was meteen alles vergeten en helemaal verliefd! Dat moment vergeet ik ook echt nooit meer.

10. Welke levenswijsheid wil je je lezers meegeven?
Ook hier weet ik niet echt een antwoord op. Ben niet echt goed in dit soort dingen. Ik doe zelf eigenlijk ook maar wat.

Ik vond het super leuk om een Liebster award te krijgen, nogmaals dank Chantal! Het is de bedoeling dat ik 'm doorgeef en ook vragen verzin alleen hebben de meeste blogs die ik lees pas ook nominaties gehad en dan word het wel een beetje veel van het goede denk ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten