Pagina's

03 maart 2014

Sans-online: The Bloggers Battle

Sinds mijn zoontje geboren is, of nee eigenlijk al toen hij in mijn buik zat, ben ik het een beetje kwijt wat kleding betreft. Ik vind niets leuk genoeg staan om door te kunnen als mama achter een kinderwagen. Te jong, te saai, te oud, te wijd, te slonzig... en zo kan ik nog wel even door gaan. Ook ben ik best wat afgevallen waardoor veel kleding op het moment niet goed zit wat erg onprettig is! Telkens als ik in de stad ben om voor mezelf te kijken naar wat nieuws, geef ik het al snel op omdat ik 'het' niet kan vinden en het met kinderwagen moeilijk kleding shoppen is! Dan beland ik na zo'n shop poging thuis op de bank met mijn Ipad op zoek naar leuke webshops. Nu kwam ik Sans-online tegen en stuitte ook meteen op de Bloggers Battle. Ik las dat iedereen met een blog mee mag doen dus ik ben meteen met mijn collages begonnen. Want die 500 euro shoptegoed prijs wil ik stiekem wel heel erg graag winnen en zou heel erg goed van pas komen om wat leuke outfits van te kopen. Baby Boy Nim zit er vaak al leuk gekleed bij in zijn Bugaboo Bee, nu mama nog die dat karretje voort duwt!
Ik kwam echt heel veel leuks tegen op de webshop en had binnen een mum van tijd 3 leuke outfits bij elkaar waar ik mezelf zeker wel prettig in zou voelen en lekker mee op pad zou willen achter de Bugaboo Bee met kleine Nim erin.

Outfit 1: De perfecte combi om lekker een stuk te gaan wandelen of wat boodschappen in te gaan doen!

Outfit 2: Vrij simpel maar wel mama proof vind ik. Nim vind het heerlijk om bij mij in de oversized vesten te kruipen!

Outfit 3: Als laatst een fijne outfit om een avondje mee op de bank door te brengen na een actieve dag op pad met zoonlief. Dit moet vooral comfortabel en warm zijn! Nou volgens mij zijn deze 3 items dan wel door de keuring ;)
 
Wil jij ook meedoen en kans maken op 500 euro shoptegoed bij Sans-online? Dan moet je het volgende doen:
  1. Schrijf een leuke blog over Sans-online.nl en link daarin Sans-online ten minste een keer.
  2. Verwerk minstens 1 collage in je artikel.
  3. In het artikel moet iets staan over deze actie (www.sans-online.nl/bloggers). Vermeld dat iedere blogger mee kan doen en daag ze als het ware uit. Wij houden van een uitdaging en we hopen jij ook.
  4. Verspreid je artikel via je social media kanalen.
  5. Stuur de link van je artikel naar bloggersbattle@sans-online.nl, zodat wij weten wat je gemaakt hebt.
  6. Gebruik je creativiteit en zorg dat je opvalt!

* Als je de bovenstaande punten correct uitvoert maak je kans op het shoptegoed t.w.v. 500 euro!
** Voor vragen mail naar bloggersbattle@sans-online.nl.

Deelnemen kan tot 5 maart. De winnaar wordt 12 maart bekend gemaakt.
Doe jij ook al mee met deze leuke Battle?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten