Pagina's

22 maart 2014

Geshopt bij KUUKZ in Alkmaar

Afgelopen dinsdag was de dag dat we onze nieuwe auto gingen ophalen. We zouden om 9 uur de deur uitgaan, en Nim zou meegaan. Dan zouden we eerst de auto ophalen en erna door naar Alkmaar gaan (want dat was vlakbij die garage) om wat te shoppen en de stad te bekijken. Helaas liep het was anders... De auto was pas in de middag klaar was de verwachting, dus we dropten Nim af bij Oma want het leek me niks om met baby maar een beetje af te wachten tot de auto klaar zou zijn. We gingen zelf dan toch maar meteen naar Alkmaar om dan daar te wachten op het telefoontje dat de auto klaar zou zijn. Wat een leuk stadje is het, als je Rotterdam gewend bent is het af en toe een verademing om in zo'n leuk klein oud stadje rond te wandelen. In het oude gedeelte liepen we een enorm leuk winkeltje in met een lieve verkoopster. Ze verkocht allemaal leuke kinderboeken, kinderkleding, gezellige feestelijke versieringen, knuffeltjes en heel erg veel hebbedingetjes! Een winkel naar mijn hart haha. De winkel heet KUUKZ en ze hebben ook een webshop.
Helaas hadden we geen camera mee dus ik heb geen foto's kunnen maken van dit leuke winkeltje, maar geloof me maar als ik zeg dat 'ie onwijs leuk, schattig en onweerstaanbaar was.
Uiteraard gingen we niet met lege handen naar huis...

Het boekje 'Mama Kwijt' staat al enorm lang op mijn wishlist voor Nim, al voordat ik zwanger was wist ik dat we dit boekje ooit zouden kopen als we een kindje zouden krijgen. Wij zijn helemaal gek op uiltjes en dit boekje gaat over een lief klein uiltje dat zijn mama kwijtraakt en haar gaat zoeken. Het boekje was 12,50.

Toen zwichtte ik voor zo'n gave japanse ballon. Op diverse webshops had ik ze al gezien maar toch steeds maar niet gekocht. Nu moest ik er echt een meenemen... Het werd deze blauwe vis met stippen. Deze was 3,75.

Kay zocht nog een vogelfluitje uit en ik nam dit lieve roze popje mee. Gewoon, omdat we ze leuk vonden. Het fluitje was 0,65 cent en het roze popje was 0,95 cent.

Mocht je dus een keertje in Alkmaar zijn en een leuk winkeltje zoeken? Ga dan zeker even bij KUUKZ kijken in de Hekelstraat 7!

2 opmerkingen:

  1. Super leuk boek is dat! Die hebben wij ook! :)

    Liefs, Chantal van mamazing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pauline,
    Beetje laat maar wat leuk je stukje over Kuukz!
    Heel leuk om te lezen. Wij hebben een link naar je blog geplaatst op onze FB pagina.
    Wellicht tot ziens in Alkmaar.
    groetjes,
    Marjon
    Kuukz

    BeantwoordenVerwijderen