Pagina's

17 maart 2014

Fotodagboek #11

Ai, het was hier weer een beetje te stil afgelopen week. Ik kwam er maar niet aan toe om even te gaan zitten met de laptop door verschillende redenen. De nacht van maandag op dinsdag voelde ik me opeens echt super rot, en ik heb dan ook tot en met donderdag als een slap vaatdoekje op de bank gehangen. De 2 dagen erna waren super druk met als gevolg dat ik echt doodmoe was aan het eind van de dag. En vandaag (zondag nog voor mij) had ik mijn handen vol aan Nim, die had het duidelijk niet naar zijn zin helaas! Nou dat was een hele gezellige intro voor de foto's van afgelopen week toch? haha.
 Maandag was het heerlijk weer, tijd voor een lekkere pastel lente outfit met allstars. We hadden om 13.15 een afspraak op het consultatie bureau voor prikjes! Dit was de eerste keer dat ik alleen erheen ging met Nim, ik was echt super zenuwachtig. Uiteindelijk nergens voor nodig, in een paar minuten was het gepiept. Nim heeft zachtjes gehuild en wat gesnikt, en eenmaal buiten was het alweer lachen gelukkig. Daarna ging ik door naar mijn broertje's huis, hij was jarig!

Nim was in de nacht van maandag op dinsdag een paar keer wakker en ik voelde me echt niet lekker! Uiteindelijk om zelf ook nog wat rust te hebben namen we hem tussen in en hebben we nog wat uurtjes kunnen slapen. Eenmaal wakker voelde ik me nog steeds niet lekker, werk afgebeld en onder een dekentje op de bank gekropen. Nim stond wat te gapen in de box, en we wachtte samen tot oma zou arriveren om ons de dag door te helpen.

Eind van de middag samen heerlijk op de bank liggen knuffelen, deze stinkerd houd daar stiekem heel veel van hoor!

Woendag was een fotoloze dag die bestond uit bankhangen, slaapjes doen, voor Nim zorgen, en knuffelen onder warme dekentjes.
Donderdag zou oma gewoon weer komen zodat ik niet zoveel hoefde te doen. Voordat ze er was heb ik nog wel een appeltje voor Nim gesneden en even in een pan op het vuur gegooid om het wat zachter te maken. Hij heeft er echt van zitten vreten!

 Vlak voor het avond eten (dat oma al had gemaakt!) viel Nim in slaap in zijn wipstoeltje! Matchend dekentje over m'n mannetje gelegd en hem maar even lekker laten tukken.

Kay kon op een site een kerst cadeau uitzoeken als kerstpakket. Dit vergaten we steeds omdat we niet echt wisten wat we nou wilden hebben eigenlijk. Uiteindelijk bedachten we dat we nog geen goed messenset met messenblok hadden en laat dat nou op die site staan! Donderdag werd het bezorgd en nu staat het op het aanrecht en kunnen we (oke, kan Kay) vele malen beter stukjes groente/vlees/brood snijden!

Vrijdag ging ik weer werken en had Kay weer zijn papadag. Nim werd lekker verwend die dag. Alles mag op papadag zegt Kay altijd haha.

Zaterdag gingen we al vroeg op pad om te gaan kijken naar een andere auto. Aangezien het nogal een stuk rijden was mochten we Nim bij opa en oma brengen. Ze deden hem lekker in bad, dat waren wij in alle haast vergeten! Sorry Nimmetje!

En dit word 'm dan. Vraag me niets over auto's want daar heb ik geen verstand van. Ik ben blij dat hij een aparte kleur heeft, zo kan ik hem tenminste vinden in de straat :). We vertrokken 's morgens om 8.30 van huis en we waren 's avonds pas om 19.00 thuis. Wat een vreselijk lange dag! A.s dinsdag moeten we weer terug om hem daadwerkelijk op te gaan halen... aahhhhh :(

Zondag gingen we even de stad in. Meneertje Nim was niet te genieten dus we waren heel snel weer thuis helaas. Ik scoorde nog wel 3 rompers (4,99) en een pyjama (3,99) bij de Kruidvat! Onderweg kochten we nog een puntje taart bij Dudok Patisserie voor thuis. Jammie!
 
Eenmaal thuis bleef hij opstandig en trok gewoon zijn broek en sokken uit in de box. En voor alles een eerste keer... Hij viel tijdens het eten in slaap haha.
 
We kwamen er achter dat allebei zijn boventandjes door zijn gekomen! Vandaar waarschijnlijk zijn moeilijke gedrag. Hopelijk doet het gauw geen pijn meer en kunnen we weer lekker met 'm geinen en lachen!
Aankomende week weer drukke dagen, maar ik ga toch weer wat beter op mijn rust momenten letten. Ik ben nog steeds heel erg moe en heb 2 weken geleden met mezelf afgesproken om op mijn vrije dagen om 15.00 thuis te zijn na een uitje of om pas na 15.00 de deur uit te gaan. Ik wil namelijk niet eraan toegeven en gewoon actief blijven en er lekker met Nim op uit gaan. Dit vond ik zelf wel een goede middenweg!
 
Hoe is jouw week geweest? En heb je al plannen gemaakt voor aankomende week?

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk voel je je inmiddels weer iets beter. Desondanks dat, fijne foto's om te bekijken. Die laatste foto is briljant haha. Ik kocht die rompers ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik voel me alweer beter dankjewel :). Ja heerlijk he, we hebben 'm wel stiekem een beetje uitgelachen hoor haha. En de rompers zijn echt heeeeerlijk zacht!

      Verwijderen
  2. Die laatste foto * smelt *.
    Hoop dat wij ook zo'n leuk kereltje krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh, wat lief! Jullie krijgen vast en zeker een mooi mannetje binnenkort!

      Verwijderen