Pagina's

18 maart 2014

Een Dinosaurus thema verjaardag


Nog maar anderhalve maand, dan word mijn kleine ventje alweer 1 jaar. Ik ben heel druk bezig met ideeën verzamelen voor zijn eerste verjaardagsfeestje, want zo'n eerste verjaardag is best speciaal vind ik! Ik had zoiezo al besloten dat ik een thema ervan wilde maken om het mezelf wat makkelijker te maken wat aankleding en lekkere dingen maken betreft. Het thema is dus Dinosaurussen geworden, en ik vind dat wel heel stoer haha. Ik heb al een lijstje met ideeën liggen en daar schrijf ik steeds iets bij als ik wat tegen kom. Nu leek het mij leuk om mijn lijstje ook hier te delen. Als de grote dag daar is komen er natuurlijk ook eigen foto's van alles wat ik gemaakt heb!

Deze d.i.y vind ik echt fantastisch en super easy! Je boort gewoon een klein gaatje in de rug van een dinosaurus popje, doet er wat lijm in en prikt er een verjaardagskaars houdertje in. Als de lijm is opgedroogd verf je het geheel in 1 kleur. Dan nog een kaarsje erin en voila... het kan zo op het taartje van je kleine dreumes.
Bron

Cupcakes zijn altijd heel erg leuk en lekker! Maar met een extraatje erop maak je het helemaal af. Je kan bij de Action al voor een paar cent een zakje met verschillende dieren popjes erin kopen. Zo heb je in een handomdraai hele gezellige cupcakes die bij je verjaardag thema passen. En kleine kindjes kunnen deze kleine souvenir mee naar huis nemen.
Bron


 
Dit ga ik zeker weten neerzetten! Een schaal met dino eieren. Hoe leuk bedacht is dit. Het zijn overigens gewoon melkchocolade paaseitjes met een suikerlaagje eroverheen. Zo kant en klaar te koop in de winkels op het moment... super easy dus!

Nog een leuke snack zijn de dinosaurus botjes. Het is een pretzel stick met aan beide uiteindes een mini marshmellow. Als je dit in witte gesmolten chocolade doopt ziet het er dus uit als botjes!
Bron
Ook deze koekjes vond ik echt een top idee. Makkelijk en snel gemaakt, en door de voetafdrukjes met wat kaneelpoeder of bruine suiker erin toch hartstikke leuk om te serveren op een feestje. Je kan zelfs al kant en klaar koekjes deeg kopen, dat bespaard je nog meer tijd!
Bron

Ik heb nog niet veel gezocht op leuke verjaardag versieringen om in huis op te hangen, daar ga ik komende week maar eens goed voor zitten denk ik. Ik ben echt gek op geknutsel dus ik ga het uiteraard proberen zelf te maken allemaal. Wat ik dus wel tegenkwam was bovenstaande slinger. Wat een supergoed idee! Dan lijkt het me nog leuker om een slinger te maken met gezichtjes vanaf de geboorte tot de dag van zijn verjaardag. De laatste moet je dan wel nog snel even maken in de ochtend maar de visite is er toch nog niet (althans, dat hoop ik dan).
Bron

Heb jij nog leuke tips of ideeën voor een Dino verjaardag feest? Laat het me weten! En hoe heb/ga jij de eerste verjaardag van je kindje(s) vieren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten