Pagina's

04 maart 2014

10 Maanden

Afgelopen zondag 2 Maart was Nim zijn vermaand dag, Nim was alweer 10 maanden. Jemig, wat gaat het hard! Na de niet zo fantastische vakantieweek was Nim afgelopen week gelukkig weer de 'oude'. En wat bleek? Zijn aller eerste tandje was doorgekomen! Nou dat verklaard wel een hoop, bovendien heeft hij het nu door; zitten, kruipen en optrekken om te kunnen gaan staan. Schreef ik er vorige week nog een blogje over dat hem dit niet lukte, krap een paar dagen later kon die het allemaal! Aankomende maand zal een maand worden van weer veel nieuwe eerste dingen denk ik. Moeten we nu toch opeens achter 'm aan in huis en hem 'nee' verkopen op dingen waar die niet aan mag komen. Dat is wel even wennen hoor. Ik vind het ook zo vreemd om hem al zittend lekker te zien spelen, al maanden lang doet hij dit op zijn rug of buik en nu sinds een paar dagen in de zit stand op de knietjes.
Soms mis ik dat piep kleine hulpeloze baby'tje nog wel, maar moet ook toegeven dat het steeds leuker en leuker word nu hij zoveel nieuwe dingen doet, kan en ontdekt.
Zijn gebrabbel begint ook serieuze vormen aan te nemen. Ook al hebben we het idee dat hij het niet bewust doet, komt toch het woordje 'papa' uit zijn mondje. Kay vind het natuurlijk fantastisch! Ik dacht dat ik het heel erg jammer zou vinden als ik hij niet als eerst 'mama' zou zeggen, gezien ik toch het meest bij hem ben. Maar dit is totaal niet zo! Ik ben zo trots op mijn kleine mannetje dat het me helemaal niks uitmaakt.

Nog maar 2 maanden, en dan word hij 1 jaar, 1 JAAR! Ik heb al heel wat leuke ideeën voor zijn 1ste verjaardags feestje. Als ik er aan denk vind ik het zo onwerkelijk, maar we zullen er toch echt aan moeten geloven dat kleine knulletjes groot worden. Dus dan maar op de meest leuke manier vieren toch?! Ik ga nog een leuke blog maken over de voorbereidingen hiervoor.

Was/ben jij ook op tijd gaan nadenken over de voorbereidingen van je zoon/dochters eerste verjaardag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten