Pagina's

09 februari 2014

Kalender Februari

Het is alweer meer dan een week Februari en ik heb pas vandaag de Februari kalender opgehangen. Oeps!
Ik kwam er in Januari achter dat elke eerste dag van de maand op de blog van Elske Leenstra er een gratis printable is voor een hele leuke en simpele kalender. Mooi om mee te beginnen in het nieuwe jaar dus. Ik vind vooral de tekstjes onderaan erg vrolijk! En zo af en toe is er ook een gewone leuke printable poster op haar blog. Zeker kijken dus!
Een hele tijd terug kochten we bij de Action een lamineer apparaat. Het leek me een leuk idee om de kalenders te lamineren en uiteindelijk te bundelen. Ik gebruikte hem vandaag voor het eerst en dat ding werkt echt super goed. Gaf me ook weer wat leuke ideeen om meer mee te doen.

Kende jij de leuke Kalender printables van Elske Leenstra al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten