Pagina's

13 januari 2014

Fotodagboek #2

Alweer een week voorbij, tijd voor fotodagboek #2. De week begon superleuk en eindigde wat minder want ik lag vanaf woensdagmiddag op de bank met griep helaas. Wat heb ik daar een hekel aan zeg, zeker nu met een kleine die veel aandacht opeist.
Kijk mee naar afgelopen week in foto's.


Maandagmiddag knoopte in mijn draagdoek na bijna 2 maanden niet te hebben gebruikt weer om, om even snel het pakketje op te halen wat we zaterdag gemist hadden gezien we niet thuis waren... Kom ik aan bij postkantoor zegt dat meisje dat het er nog niet is, balen dus ik heb even een rondje park gedaan met Nim.
 
Daar aan de andere kant van het water heb ik heel vaak gezeten van de zomer met mini Nim toen ik nog verlof had, heerlijk plekje! Eenmaal thuis tijd voor de 3 uur fles die Nim lekker naast me op de bank opdronk. Kon mijn lijf even bijkomen van het dragen, best zwaar na zo'n tijdje het niet te hebben gedaan.

Papa haalde 's avonds het pakketje op van het postkantoor. Wat bleek, ze had alleen bij de pakketjes gekeken en niet bij de brievenpost... Om moe van te worden toch?! Maargoed de zonnekap voor de Bee is in tha house, eerder deze week schreef ik er kort over in de blogpost over de Lodger Bunker. Op de foto zie je dat Nim 'm even van binnen ging inspecteren.
 
Dinsdag kwam vriendinnetje Lisanne gezellig langs, en liepen we met Nim wederom naar het park maar dan met als doel de speeltuin. Ook hier schreef ik een blogpost over. 'S avonds maakte ik een soort rugtasje voor aan de achterkant van de zitting van de Bee, als Nim dan vooruit zit dan heb ik een makkelijk zakje om dingen in te doen. Hij is nog niet perfect maar ik weet nu wat ik fout heb gedaan haha. Lief zo hè met die vosjes, die stempelde ik er zelf op om op te vrolijken.

'S avonds was Nim zo moe na een heftige speelpartij op een kleed op de grond dat hij tijdens zijn 19:00 flesje in slaap sukkelde bij papa. Dit zijn echt van die mega geniet momentjes!

Woensdagochtend kon ik eindelijk Pretty Little Liars weer downloaden en zodra Nim aan zijn ochtendslaapje begon heb ik het aangezet. Tijdens het kijken het leuke houten sterretje bestempeld met Nim zijn naam voor aan de Lodger Bunker.
 
 Ik voelde me eigenlijk niet lekker maar had niet zo'n zin om de hele dag thuis te hangen dus ging even naar de stad. Een snel lift kiekje van mij en Nim bij de Pull & Bear.
 
Toch vrij snel weer op huis aan gegaan, Nim was lekker ingedut en werd wakker toen we bijna thuis waren. Na een dutje is hij altijd in opperbeste stemming en krijg ik vele glimlachjes en is er weinig nodig om hem keihard te laten lachen. Hier schaterde hij het uit terwijl ik kiekeboe deed vanachter de telefoon.
 
Ik kocht deze 2 fleece dekentjes bij de Hema voor 3 euro per stuk, ik ben van plan er een boxkleed van te maken.
 
 
 Tijdens foto's maken voor de Lodger blogpost vroeg Nim aandacht... Dat ziet er zo uit!

Hij is soms echt gek hoor haha
 
Handje kriebelen terwijl we samen op de bank hangen 'smorgens vroeg, super lief toch. Hij heeft zich zo lief gedragen donderdag, vele slaapjes zodat mama ook even kon slapen en lief spelen in de box of stiekem een beetje knuffelen op de bank.

Nog steeds op de bank 's middags, Nim friemelen aan een labeldoekje en ik super ziek.
 
 Pret met papa in een super cute glow in the dark boxpak.

Als je ziek ben dan ga je natuurlijk internet shoppen! Ik vond een webshop met superveel leuke babykleding maar ook andere leuke spullen! Ik bestelde deze legging voor Nim van Mini Rodini voor 12,95 en het mooie is... geen verzendkosten! Een dag later stond 'ie erop voor 18,95.. heb ik even geluk gehad.
 
Kay ging planken kopen bij de Gamma en ophangen in huis. Nu Nim steeds beter doorkrijgt hoe die zich vooruit kan bewegen moeten er wat spullen die laag staan een stuk omhoog, want wegdoen is geen optie... ik hou van veel leuke decoratie spullen in huis vandaar! Nu met 3 planken waar Nim never nooit bij gaat kunnen gaat dat goed komen. Ik lag lekker vanaf de bank aanwijzingen te geven haha.
 
Ja, 's avonds hingen de planken al op en heb ik heel langzaam aan (lees: MEGA langzaam aan.. want nog steeds super ziek) wat spulletjes neergezet.. Pas zaterdag avond af gemaakt, toen voelde ik me wat beter weer. Ben alleen nog niet tevreden, wil eigenlijk wat nieuwe accessoires voor in huis.
hierboven al een klein ingericht plekje met gratis printable kalender van elskeleenstra.nl.

Nog een stukje, met mooie print van Fine Little Day.

Nim kan nog niet goed zelf blijven zitten, maaaaar als de tv aan gaat kan hij het opeens wel ;).
 
Goeiemorrrggggeeeenn poes Evi! Nim komt je knuffelennnn (lees: knijpen en haren trekken)
 
Toen Nim zaterdagavond lekker lag te slapen heb ik foto's uitgezocht van Nim vanaf net geboren tot 8 maanden, Kay heeft er een mooie polaroid lijstjes omheen gefotoshopt en voila, een leuk overzichtje van hoe hard hij wel niet groeit.

Zondag ochtend kon ik eindelijk even uitslapen, wel tot 9 uur! Nim lag toen al weer in bed dus een heerlijk rustige opstart van de dag gehad. In de middag spullen ingepakt voor de kleine om weer een nachtje te gaan logeren bij Opa en Oma. Hier ligt 'ie nog even te spelen vlak voordat 'ie de autostoel in moest.

Deze foto kreeg ik via de app, Nim met de muts van zijn oom op en ze waren lekker aan het spelen samen.
 
Niet zoveel foto's van de laatste paar dagen, maar ik was donderdag, vrijdag en zaterdag zo ziek dat ik echt alleen maar op de bank heb gelegen. Ik zou donderdag naar een baby speel en informatiemiddag gaan op het consultatiebureau maar heb dat afgebeld, zag het niet zo zitten om met een ziek hoofd erheen te gaan. Binnenkort word er nog zoiets georganiseerd, hopelijk kan ik er dan wel heen.
 
Komende week geen plannen, nog even aansterken en misschien wat lekkere D.I.Y projectjes doen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige documentatie, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Het is ook leuk om terug te kijken op je week d.m.v wat fotos!

      Verwijderen
  2. Waar is de grijs zwart gestreepte broek van? Die vind Ik gaaf....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je die van de 5e foto? Die is bruin zwart gestreept (de kleur zie je op het mutsje op foto erboven!) en was zo'n setje met romper en muts in dierenthema van H&M. Dit was een wasbeertje maar ik geloof dat ze nu andere hebben. Heel fijn setje trouwens... het broekje kan tot over de buik opgetrokken worden en hij zakt niet af en kruipt niet op ;)

      Verwijderen