Pagina's

06 januari 2014

Fotodagboek #1



Het laatste stukje van 2013, en het eerste stukje van 2014 in de eerste 'fotodagboek' blogpost, deze gaat wekelijks terugkomen op Maandagochtend!
Kijk mee naar onze week in fotos #1

 Maandag begonnen we de week met Opa op de kinderboerderij, Nim vond het prachtig en aaide de geitjes en werd door een koe aan z'n tenen gelikt.


Van maandag op dinsdag sliep Nim bij Opa en Oma zodat wij ons niet hoefden te haasten dinsdagochtend op de laatste dag van het jaar. Dinsdagavond (oudejaarsavond) haalden we hem weer op en gingen we met ze drietjes naar huis maar wel eerst lekker pannenkoeken gegeten.. Nim kreeg wat hapjes. Nou dat was smakken en smullen!

Woensdag hebben we een stuk gewandeld en warme drankjes gedronken, hierover kwam een blogpost online.

Toen we thuiskwamen lag Nim lekker te slapen in het autostoeltje, met een mutsje op... Toen die wakker werd en de muts af ging had 'ie lieve slaaphaartjes <3

Donderdag moest ik weer aan het werk en Nim was precies 8 maanden, ik vroeg Kay foto's van Nim te maken op deze vermaand dag maar dat was niet gelukt. Dus kreeg ik deze lieve slapende baby foto.

Ook vrijdag moest ik werken en deed Kay wel poging om wat leuke foto's van Nim te nemen.. helaas zijn ze wat donker geworden. Van ons mag het wel gewoon voorjaar zijn, weg met donker en kou!

Kay ging nog even winkelen met Nim en kocht deze leuke laarsjes voor de kleine man, hoe schattig?!

Zaterdag vertrokken we voor een leuke middag Utrecht.

En zat Nim heerlijk ingepakt in de Lodger Bunker, ik zou er zo bij kruipen.. ziet er toch heerlijk cozy uit?!

Nim in een kinderstoel die veel te groot nog is bij de La Place op Hoog Catharijne. Tijd voor lunch en tijd voor een fles.

Boekje en kortingsbon voor leuk winkeltje in Utrecht waar ik een blogpost over maakte.

'S avonds een gek avondmaal; plakjes rosbief met aardappelsalade, sla en walnootjes en nog gewoon salade... maar het was wel heel lekker!

Helaas de postbode gemist, ik heb voor op de Bugaboo Bee een zonnekap gekocht via ebay en die werd zaterdag bezorgd.. we waren er niet en gezien ervoor getekend moet worden kan ik het pas maandag na 13:00 ophalen bij het postkantoor.

 
Zaterdag op zondagnacht was niet zo leuk, Nim was mega snotterig en wilde niet slapen.. Dan maar bij papa en mama in bed en ja hoor hij sliep heerlijk, alleen papa en mama sliepen niet zo heerlijk. Dus werd het zondagochtend een relaxte pyjama ochtend. Nim kan nog niet zelfstandig blijven zitten en door middel van een hoes (hier vandaan) om het voedingskussen heen heeft hij toch een steuntje in de rug en valt niet mega hard om. Overigens vind 'ie al zijn speeltjes leuk... maar niet-speeltjes zijn natuurlijk veel leuker, zoals bijvoorbeeld de afstandsbediening.

In de middag was het tijd voor de boodschappen. We zette Nim voor het eerst in het boodschappenkarretje, dat was wel interessant!

Na de boodschappen was Nim nogal zeurderig en vaak vrolijkt hij wat op als we samen foto's maken op de Ipad... Meestal doe ik dat met de app CamStar, allemaal leuke filters en frames en erg leuk om af en toe terug te kijken. Uiteindelijk hielp het niet echt, maar we hebben wel weer een paar kiekjes geschoten :)

Oma bestelde deze iphone houder voor Nim, hij was bezorgd en ik kreeg deze foto via de App. Ben benieuwd of het wat is.

Net als zaterdagavond lukte het zondagavond ook niet om te gaan slapen, dan nog eventjes bij mama knuffelen en hangen met een speentje waar meer mee word gespeeld dan op word gezogen.

Ik sluit af met een foto van mijn geweldig leuke onderzetters van Pt. (Present Time) gekregen voor kerst. Nou ja... ik heb ze zelf gekocht, ingepakt en onder de boom gelegd :D

Komende week komt er gezellig een vriendin langs en gaan we wat leuks ondernemen met Nim, alleen het weer nog even afwachten! En is het donderdag weer tijd om naar het CB te gaan, er is een baby speel en informatie middagje georganiseerd voor baby's tussen de 7 en 9 maanden... Ik ben zo benieuwd hoe andere baby's van Nims leeftijd eruit zien en wat die al wel of nog niet kunnen vergeleken met mijn kleine man!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten