Pagina's

19 januari 2014

Een middag in Blijdorp

De eerste keer als gezin naar dierentuin Blijdorp was toen Nim zo'n 2,5 maand oud was. Natuurlijk had hij er toen niets aan maar wij hadden het er al zo lang over, als onze baby geboren is nemen we een abonnement en kunnen we lekker vaak met ze drietjes naar Blijdorp! Kay kreeg voor zijn verjaardag een abonnement op Blijdorp zodat hij op Papadag lekker met Nim naar de dieren kan gaan kijken. Ik dacht toen laat dat maar lekker hun 'ding' zijn ik ga wel andere dingen doen met de kleine man en af en toe gaan we dan is met ze drieën. Tot het moment dat ik het rondje park, rondje woonwijk, rondje stad helemaal zat was. Sinds vandaag ben ook ik trotse eigenaar van een abonnement van de dierentuin! Natuurlijk hebben we met ze drieën meteen een klein rondje gedaan, en voornamelijk het oceanium is leuk voor Nim. Ik kan niet wachten om ook samen met me ventje elk hoekje van Blijdorp te gaan ontdekken. Voor nu de foto's van vandaag:

 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten